AirHelp

Viivästyikö tai peruttiinko lentosi? AirHelp auttaa sinua!

Peruttiinko lento lyhyellä varoitusajalla? Hae korvausta AirHelpin kautta, jos laskeuduit lopulliseen määränpäähän yli kolme tuntia myöhässä ilman omaa syytäsi. Katosiko tai vahingoittuiko matkatavarasi? Jättääkö lentoyhtiö korvaushakemuksesi huomiotta tai hylkää sen?

Sinulla voi olla oikeus jopa 600 €:n korvaukseen

Maailman suurin lentomatkustajien oikeuksia puolustava organisaatio, perustettu vuonna 2013. Sisältää mainoslinkkejä (*).

  • Auttanut 2,2 miljoonaa matkustajaa saamaan korvauksensa
  • Apua 18 kielellä
  • Lakiasiaintoimistojen verkostomme käsittää yli 35 maata ja oikeustoimialuetta

Ei voittoa, ei maksua

  • Palvelumaksu perustuu korvaussummaan, jonka voitamme sinulle
  • Standard-palvelumaksu: 35 % (korvaussummasta). Saat: enintään 65 %
  • Oikeustoimien palvelumaksu: +15 % (korvaussummasta)

AirHelp Plus

  • Saat kaikki AirHelpin palvelut ilmaiseksi. Saat: 100 %
  • Hoidamme koko korvaushakemuksesi, aina aloituksesta korvaukseen asti
  • Sinun tarvitsee vain lähettää asiakirjasi meille verkossa – me hoidamme loput
  • Voit tehdä niin monta korvaushakemusta kuin haluat
  • Voit luottaa siihen, että saat meiltä säännöllisesti väliaikatiedotteita ja vastaamme kaikkiin kysymyksiisi
  • Saat nopean 150 €:n maksun jokaisesta ruumaan menevästä laukusta, joka katoaa tai viivästyy matkallasi. Todisteita sisällöstä ei tarvita.
  • Alkaen 24,99 €/vuosi

Liity AirHelp Plus -jäseneksi

Ja sitten ei muuta kuin rentoutumaan! Ympärivuotinen jäsenyys kattaa tulevat lentosi

5% alennus AirHelp Plus Complete and Essential jäsenyydestä, alekoodi on voimassa koko vuoden 2024

ALEKOODI AHPLS5

Oma kokemukseni

Matkustan useita kertoja vuodessa ja päätin turvata selustani AirHelp Essential jäsenyydellä. Joskus valitettavasti lennot myöhästyvät tai ne jopa perutaan ja tahdon saada korvauksen tapahtuneesta mahdollisimman nopeasti sekä vaivattomasti.

Jäsenyys maksaa 2,08€ kuukaudessa eli ei juuri mitään ja minä voin matkustaa huoletta tietäen, että joku huolehtii korvauksien perinnästä, jos sille on tarvetta!

Olen kaksi (2) vuotta matkustanut aktiivisesti 5-10 matkaa vuodessa ja yhden kerran lentoni on myöhästynyt yli 3 tuntia ja myöhästyin sitten jatkolennoltani, kauhea show! Opin mitkä ovat matkustajan oikeudet ja pisimmän kaavan kautta sain korvauksia tapahtuneesta, mutta päätin että jatkossa korvausten anomisen saa hoitaa ammattilaiset.

Samankaltaiset artikkelit